Dioptria vo výpredaji:
-2,75 8.7 exp. 12/2023
Soflens 38 sú mesačné až trojmesačné kontaktné šošovky z produkcie firmy Bausch & Lomb.
Jedná sa o nástupcu trojmesačných Optim FW, ktoré tentoraz ako SofLens 38 možno nosiť po dobu jedného mesiaca, alebo až mesiacov troch. V krabičke je 6 kontaktných šošoviek. Vďaka kratšej dobe použiteľnosti sa na kontaktných šošovkách nestačí usadiť toľko depozít ako na kontaktných šošovkách s dlhším časom výmeny, avšak z finančného hľadiska sa z dlhšej plánovanej výmeny, ktorú SofLens 38 tiež dovoľujú, stane cenovo veľmi zaujímavý variant kontaktných šošoviek.
Výrobca priamo uvádza, že pokiaľ nemáte problémy s nosením Optimy FW po dobu troch mesiacov, so SofLens 38 problémy taktiež nebudú.
Šošoviek v krabičke | 6 | Materiál | Polymacon |
---|---|---|---|
Plánovaná výmena (dní) | 30 až 90 | UV filter | ne |
Zakrivenie | 8.4; 8.7 | Priepustnosť kyslíka (Dk/t) | 24 |
Priemer (mm) | 14,0 | Manipulačné sfarbenie | ano |
Výrobca | Bausch & Lomb | Obsah vody (%) | 38 |
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | -0,50 to -9,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -9,00 step 0,50 dpt.) |
Šošoviek v krabičke | 6 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Polymacon | ||
Plánovaná výmena (dní) | 30 až 90 | ||
UV filter | ne | ||
Zakrivenie | 8.4; 8.7 | ||
Priepustnosť kyslíka (Dk/t) | 24 | ||
Priemer (mm) | 14,0 | ||
Manipulačné sfarbenie | ano | ||
Výrobca | Bausch & Lomb | ||
Obsah vody (%) | 38 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | -0,50 to -9,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -9,00 step 0,50 dpt.) |
Telefón: +421 232 101 085
E-mail: info@k-sosovky.sk
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Česká republika
Cookies sa používajú na ukladanie vášho nastavenia a preferencií, analýzu návštevnosti našich stránok, sprostredkovanie funkcií sociálnych médií a na personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok tiež zdieľame s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analytikov.
Technické cookies Tieto cookies sú potrebné pre Váš pohodlný nákup a správne fungovanie e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pre reklamu vo vyhľadávaní, bannerovú reklamu, YouTube reklamu, retargeting, meranie konverzií. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pre zisťovanie správania sa užívateľa na stránke, za účelom návrhu lepšieho rozvrhnutia, funkcionalít a ďalšieho vylepšovania stránok, profilovania užívateľa a zacielenia personalizovanej reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pre instantnú komunikáciu s klientom |
|
Seznam.cz Retargeting pre lepšie zacielenie reklamy. |
|
Facebook Slúži na lepšie zacielenie reklamy v rámci reklamnej siete Facebook |