Očné kvapky Starazolin HydroBalance majú preukázateľný a dlhotrvajúci zvlhčujúci účinok. Pôsobí rýchlo proti pocitu suchosti očí, ich podráždenie, únave a pocitu piesku pod očnými viečkami.
Užívajú sa hlavne v týchto prípadoch:
- oči sú vystavené dráždivým vplyvom - prašné či zafajčené prostredie; UV žiarenie; horúco (sauna); klimatizácia; veterné prostredie; kozmetické prostriedky a chlórovaná voda
- ak máme zníženú frekvenciu žmurkania - sledovanie TV; čítanie; práca na PC
- pri syndróme suchého oka
- pri používaní kontaktných šošoviek
Pred použitím si pozorne prečítajte príbalový leták
Stiahnuť príbalový leták k produktu Starazolin HydroBalance 2x5 ml.
Veľkosť balenia (ml) | 2x5 | Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 2 od otevření lahvičky (balení 2 lahvičky) |
---|---|---|---|
Výrobca | Polfa Warszawa S.A. | ||
Zloženie roztoku | hyaluronát sodný, chlorid sodný, kyselina boritá, tetraboritan sodný, disodná sůl EDTA, polyhexanid (PHMB) a vysoce čištěná voda |
Veľkosť balenia (ml) | 2x5 | ||
---|---|---|---|
Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 2 od otevření lahvičky (balení 2 lahvičky) | ||
Výrobca | Polfa Warszawa S.A. | ||
Zloženie roztoku | hyaluronát sodný, chlorid sodný, kyselina boritá, tetraboritan sodný, disodná sůl EDTA, polyhexanid (PHMB) a vysoce čištěná voda |
Telefón: +421 232 101 085
E-mail: info@k-sosovky.sk
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Česká republika
Cookies sa používajú na ukladanie vášho nastavenia a preferencií, analýzu návštevnosti našich stránok, sprostredkovanie funkcií sociálnych médií a na personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok tiež zdieľame s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analytikov.
Technické cookies Tieto cookies sú potrebné pre Váš pohodlný nákup a správne fungovanie e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pre reklamu vo vyhľadávaní, bannerovú reklamu, YouTube reklamu, retargeting, meranie konverzií. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pre zisťovanie správania sa užívateľa na stránke, za účelom návrhu lepšieho rozvrhnutia, funkcionalít a ďalšieho vylepšovania stránok, profilovania užívateľa a zacielenia personalizovanej reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pre instantnú komunikáciu s klientom |
|
Seznam.cz Retargeting pre lepšie zacielenie reklamy. |
|
Facebook Slúži na lepšie zacielenie reklamy v rámci reklamnej siete Facebook |